Soft Gestiune Restaurant MicroErp Profesional
Softul Gestiune Restaurant MicroErp Profesional are ca avantaje principale :
– vanzare POS ;
– controlul activitatii ospatarilor ;
– situatia iesirilor : bonuri fiscale , nefiscale , facturi , note plata ;
– evidenta incasari si plati ;
– retetar ;
– contabilitate primara ;
– promotii si fidelizare clienti ;
– rapoarte prin sms si email ;
– suport tehnic 30 zile in cadrul orelor de program prin telefon , remote , email .
La incheierea contractului de asistenta beneficiati de inlocuire GRATUITA a echipamentelor in Bucuresti si Ilfov pentru sistemele complete achizitionate de la Constalaris .
Pretul licentei este pe viata .
1,755.00 lei 1,795.00 lei
Avantajele utilizarii Softului de Gestiune Restaurant MicroErp Profesional sunt urmatoarele :
Interfata de vanzare optimizata pentru touchscreen
Definire numar nelimitat de mese si sali
Numar nelimitat de tranzactii simultane
Amenajare spatiu restaurant cu pozitionare si selectie modele de mese
Controlul stocurilor, evidentierea retururilor
Definire stoc minim, raport cu reperele sub stocul minim
Retetar, modalitati de preparare, indicatii de preparare
Inchiderea notei de plata pe protocol
Posibilitatea de a imparti nota de plata sau note de plata multiple pe aceeasi masa
Transfer produse intre mesa sau locatii
Trimiterea comenzilor specifice catre imprimantele departamentale (bar,bucatarie,etc)
Acordare reducere pe loc
Emitere nota de plata si/sau bon fiscal
Generare factura pe baza bonului de casa
Incasare cu metode multiple de plata (card, cash, tichete de masa)
Evidenta comenzilor si incasarilor pe ture si ospatari
Functionare aplicatie in retea, lucru cu mai multe puncte de vanzare
De asemenea aplicatia poate functiona sau controla prin internet
Module optionale : pret cu tva/luna/statie lucru
1.modul productie – 48 lei
2.modul Ecranul bucatarului – 48 lei
3.modul Ecranul clientului – 48 lei
4.MicroPos – preluare comenzi tableta sau telefon – 30 lei
5.MicroInventar – inventariere de pe tableta sau telefon – 30 lei .
Specificatii Soft Gestiune Restaurant MicroErp Profesional :
1.Controlul operatorilor :
Controlul strict al vanzarilor si stocurilor pe fiecare ospatar
Controlul retururilor, evidentierea clara a retururilor pe ospatar
Controlul protocolurilor, evidentierea clara a protocolurilor pe ospatar
Identificare pe baza de parola, card magnetic sau iButton
Evidenta clara a turelor pe ospatari
Evidentierea vanzarilor pe fiecare tura si ospatar
Generare raport la sfarsit de tura cu totalul comenzilor efectuate, modalitatile de incasare si retururile efectuate
2.Raportari :
Vanzari pe ospatari + grafic
Vanzari pe ture ospatari
Vanzari pe ospatari/grupe (departamente – bar,bucatarie,etc)
Vanzari pe ospatari/subgrupe
Vanzari pe sali/locatii + grafic
Vanzari pe mese + grafic
Retururi pe ospatari + grafic
Retururi pe ture ospatari + grafic
Vanzari pe articole
Vanzari pe grupe de produse
Vanzari pe subgrupe de produse
3.Vanzare POS
4.Stocuri :
Lista stocuri la orice data si ora
Evidenta cantitativ valorica a stocurilor
Listare lista stoc la imprimanta departamentala
Controlul stocurilor la intrare si la iesire din tura
Export lista stocuri in Pdf, Word, Excel
Definire numar nelimitat de gestiuni
Configurare stoc minim/stoc maxim
Generare automata comanda completare stocuri dupa stoc minim
Scadere stoc dupa mai multe puncte de vanzare/gestiune
5. Contabilitate primara
6. Retetar
7. Rapoarte prin sms si email :
Raport pe mail la iesirea din tura a ospatarului cu informatiile de tura
Raport prin SMS la iesirea din tura a ospatarului cu informatiile de tura
8. Administrare promotii si fidelizare :
Generare promotii valabile pe anumite perioade
Generare si gestionare promotii tip HappyHour
Definire tipuri de clienti, acordare discount dupa tipul de client
Acordare discount pe grupa de produse
Acordare discount pe subgrupa de produse
Acordare discount pe un anumit articol
Acordare discount pe grupa de produse si client
Acordare discount global
Definire de numar nelimitat de carduri de fidelitate
Definire numar neliminat de tipuri de carduri si discounturi atasate
Definire prag de dobandire card de fidelitate(anumit volum de vanzari)
Gestionare carduri de fidelitate acordate clientilor
Rating produs din 0 review-uri
Fii primul care scrie un review pentru “Soft Gestiune Restaurant MicroErp Profesional”
S-ar putea să-ți placă și…
- Case de Marcat
Casa de marcat cu jurnal electronic ORGTECH TEO neagra
Casa de marcat cu jurnal electronic Orgtech TEO neagra se conecteaza la serverele ANAF cu respectarea normelor si termenelor legale impuse de lege prin intermediul modulului WiFi aflat pe casa de marcat acest lucru insemnand ca NU vor exista costuri cu SIM de date special pentru casa de marcat .
Casa de marcat cu jurnal electronic Orgtech Teo neagra beneficiaza gratuit de prima fiscalizare , prima instruire si daca este cazul suport la configurarea telefonului (modele comune) pentru vanzari / raportari .
Se conecteaza gratuit la orice dispozitiv ( de tipul telefon , tableta etc) cu internet si nu genereaza costuri suplimentare de transmitere a datelor pentru raportari ANAF .
Casa de marcat se poate integra cu orice aplicatie de vanzare sau gestiune direct sau prin intermediul driverului Fiscalnet .
Pretul produsului include tva si timbru verde .SKU: OT_TEO_N - Cantare comerciale
Cantar electronic comercial UTP 30kg
Cantarul comercial UTP 30kg are capacitate maxima de cantarire de 30kg si o diviziune de 10gr.
Cantarul comercial UTP este dotat cu o membrana(husa exterioara) de protectie din plastic ce previne contactul accidental cu apa sau murdaria .
Designul unic si folia de protectie din plastic il fac rezistent la murdarie si contactul accidental cu apa .
Acumulatorul inclus asigura o autonomie de max.60 ore cu afisajul oprit .
Poate fi conectat la PC sau la aplicatii pentru preluarea greutatii prin intermediul portului serial (optional – 45lei) .
Totodata prin intermediul aceluiasi port poate fi conectat si la o multitudine de case de marcat .
Verificare metrologica valabila 12 luni ,SKU: UTP30 - Sisteme POS
Mini Sistem POS PiPO X10 10.1 inch
Minisistemul POS Pipo X10 este un produs spectaculos ce ajuta la administrarea vanzarilor din afacerea dvs .
Tableta Pipo X10 are preinstalat sistem de operare Microsoft Windows dar la cerere se poate oferi cu Android .
Se poate conecta la diverse echipamente periferice prin USB sau port serial RS232 .
Ecranul tactil este de tip capacitiv deci cu dimensiunea de 10.1inch deci este un ecran foarte sensibil si fiabil pentru o perioada indelungata de timp .
Se poate conecta la internet prin WiFi sau prin portul de retea iar ca si conexiune suplimentara inclusa avem si modul bluetooth inclus .
Pretul produsului include tva si timbru verde .SKU: PiPO-X10 - Cantare cu etichetare
Cantar cu etichete ACLAS LS2615 cu brat
Cantarul cu etichete ACLAS LS2615 cu brat este un cantar cu capacitate maxima de cantarire de 15kg si diviziune dual range de 2/5gr .
Diviziunea de cantarire dual-range inseamna ca diviziunea este de 2 gr pana la 6kg si de 5gr peste 6kg .
Caracteristici principale :
– memorie articole stocate: 12000 articole PLU programabile (cu posibilitate de marire),
– 12000 de mesaje,
– 2 tipuri eticheta (extensibil),
– continutul etichetei: EAN13 barcode, PLU nume (denumire articol), pretul/unitate, pret total, greutate, grafica, discount, data ambalare, data expirare, marca, etc.
– software de gestionare a articolelor PLU foarte eficient, asemanator cu Excel, care va permite sa programati usor codurile articolelor PLU, numele articolelor PLU, preturile si descrierea acestora
– alimentare directa la reteaua de 220V/50HZ
– platanul este din inox si are dimensiunile de 26x34cm
Dimensiunile produsului sunt 432x380x493cm .
Functii principale ale cantarului cu etichete ACLAS LS2615 cu brat sunt : cantarire, aducere automata la zero, aducere manuala la zero, tara automata, auto-oprire inteligenta, autocalibrare, , 2 unitati de masura, utilizare simpla, intretinere minimala
Verificare metrologica valabila 12 luni .
Pretul produsului include tva si timbru verde .SKU: LS2615
Nu exista review-uri momentan.