Extragerea memoriei fiscale a casei de marcat Leave a comment

Procedura de extragere a memoriei fiscale

Utilizatorii aparatelor fiscale pastreaza de acum memoria fiscala, in locul Administratiilor Financiare, asa cum s-a procedat pana la publicarea OUG 91 / 30.12.2014.

Cand trebuie sa schimb memoria fiscala?

Memoria fiscala nu trebuie schimbata in urmatoarele cazuri – intrucat exista maxim 16 modificari de antet permise pe casa de marcat: art.4 alineat 10 OG92/2003

Nu este obligatorie înlocuirea memoriei fiscale a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate, aceasta putând fi utilizată până la umplere, în următoarele cazuri:

  1. la schimbarea atributului fiscal al codului de identificare fiscală al utilizatorului;
  2. la schimbarea formei de constituire a societăţii comerciale fără modificarea denumirii acesteia;
  3. la modificarea denumirii şi/sau adresei societăţii comerciale dacă se păstrează codul de identificare fiscală;
  4. la mutarea unui punct de lucru aparţinând utilizatorului de la un stand la altul, în cadrul unui complex comercial situat la aceeaşi adresă;
  5. la schimbarea denumirii străzii de la locul de instalare a aparatelor de marcat electronice fiscale;
  6. în cazul inactivităţii temporare a utilizatorilor, anunţată organelor fiscale, potrivit legii;
  7. în cazul unor erori constatate după fiscalizare privind înregistrarea datelor din antetul bonului fiscal;

In cele ce urmeaza sunt prezentati pasii ce trebuiesc urmati, precum si documentele de care aveti nevoie in momentul extragerii memoriei fiscale din casa de marcat.

Acte necesare la extragerea memoriei fiscale:

  1. Cartea de Interventii a casei de marcat;
  2. Registrul Special al casei de marcat;
  3. Certificarul Inmatriculare al firmei-copie;
  4. Certificat inregistrare in scopuri TVA(RO)-copie(daca e cazul);
  5. Declaratie instalare : original + copie (vizata de Administratie);
  6. Adresa D.G.F.P. : original + copie ;
  7. Stampila
  8. Delegatie

Procesul verbal de extragere a memoriei fiscale impreuna cu memoria fiscala si rola, pe care sunt înregistrate datele din memoria fiscala se verifica de catre reprezentantul organulului fiscal în a cărui rază este instalat aparatul (conform arondării teritoriale) . Memoria fiscala ramane in posesia utilizatorului economic si trebuie arhivata timp de 10 ani . Procesul-verbal de predare se întocmeşte în 4 exemplare şi se semnează de către reprezentantul organului fiscal, de utilizator şi de tehnicianul de service. Originalul procesului-verbal se preia de către reprezentantul organului fiscal teritorial, o copie revine utilizatorului şi două copii vor fi preluate de către tehnicianul de service, dintre care una se transmite distribuitorului autorizat prin grija unităţii de service acreditate.

Folosind linkul urmator puteti consulta lista caselor de marcat comercializate de Constalaris

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

COS DE CUMPARATURI

close
Contacteaza-ne