Intocmirea dosarului in vederea obtinerii numarului de ordine de la ANAF. Ghidul pentru inregistrarea caselor de marcat poate fi accesat pe linkul din josul paginii
Dupa achiziţionarea unei case de marcat se intocmeste formularul C801 in vederea obtinerii NUI pentru fiscalizare . Formularul C801 impreuna cu documentele justificative se depun online in contul SPV al persoanei juridice ce va utiliza casa de marcat .
Ce documente trebuie sa contina dosarul pentru fiscalizarea unei case de marcat:
1.Actele de la vanzatorul casei de marcat:
- Aviz distributie ;
- Factura si dovada platii (chitanta , chitanta POS , OP etc)
- P.V. de sigilare a caselor de marcat ;
- Certificat de garantie
- CERERE TIP + O COPIE A CERERII – se vor completa de client cu datele acestuia ;
- DECLARATIE – se va completa de client;
2.Actele firmei dumneavoastra in cazul :
a. Fiscalizare pentru punct de lucru/sediu cu activitate :
- Copie C.U,I.
- Copie C.I.F. (pentru platitorii platitorii TVA)
- Copie Certificat Constatator de la punctul de lucru (atentie : este cel de o pagina)
- Copie Rezolutie O.N.R.C. punct lucru
- Copie MENTIUNI O.N.R.C. (daca exista)- pentru punct de lucru
- Copie Dovada Spatiu Punct lucru/Sediu – contract inchirirere , comodat , proprietate etc.
- Copie CI Administrator
- documentele le puteti prezenta in original/copie la noi la sediu sau email : office@constalaris.ro
b. Fiscalizare pentru activitati in afara sediilor – tip : comert ambulant , servicii terti samd :
- Copie C.U,I.
- Copie C.I.F. (pentru platitorii platitorii TVA)
- Copie Certificat Constatator cu activitati la terti ( atentie – este cel de o pagina : activitati in afara sediilor proprii)
- Copie Rezolutie O.N.R.C. activitati terti
- Copie MENTIUNI O.N.R.C. (daca exista)- pentru activitati la terti
- Copie Dovada Spatiu Sediu – contract inchirirere , comodat , proprietate etc.
- Copie CI Administrator
- documentele le puteti prezenta in original/copie la noi la sediu sau email : office@constalaris.ro
c. Fiscalizare pentru transport alternativ :
- Copie C.U,I.
- Copie C.I.F. (pentru platitorii platitorii TVA)
- Copie Certificat Constatator cu activitati la terti ( atentie – este cel de o pagina : activitati in afara sediilor proprii) – cod CAEN 4931 , 4932 sau 4939 ;
- Copie Rezolutie O.N.R.C. activitati terti ;
- Copie MENTIUNI O.N.R.C. (daca exista)- pentru activitati terti ;
- Copie Dovada Spatiu Sediu – contract inchirirere , comodat , proprietate etc. ;
- Copie CI Administrator ;
- Autorizatie A.R.R. ;
- Copie carte identitate vehicul : C.I.V. ;
- Copie talon ;
- Copie Conforma A.R.R. ;
- In cazul in care auto nu este proprietatea societatii se solicita si contract de comodat intre proprietarul auto si societatea care cumpara case de marcat .
- in cazul depunerii fizice la ghiseul ANAF sunt necesare si :
– ecusoanele ;
– contractul de afiliere .
– documentele le puteti prezenta in original/copie la noi la sediu sau email : office@constalaris.ro
– pentru transport alternativ in municipiul Bucuresti/Ilfov documentele se depun :
– cu semnatura electronica calificata a firmei (termen estimat -max.24ore) ce cumpara casa de marcat cu formularul C801 prin S.P.V. (https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/acasa/!ut/p/a1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOI9DD3MPIwsjLwsHF2dDBydLfxCLZyBAu7GQAWRQAUGOICjASH94fpR-JS4uxhDFeCxwks_Kj0nPwns3EjHvCRji3T9qKLUtNSi1CK90iKgcEZJSUGxlaqBqkF5ebleYl5iml5RvqoBNvUZ-cUl-hFIyvQLciMMskxzynwcFRUBQAKIqw!!/dl5/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/)
Folosind linkul urmator puteti consulta lista caselor de marcat comercializate de Constalaris
Documente atasate