Intocmirea dosarului in vederea obtinerii numarului de ordine de la ANAF. Ghidul pentru inregistrarea caselor de marcat poate fi accesat pe linkul din josul paginii
Dupa achiziţionarea unei case de marcat se intocmeste formularul C801 in vederea obtinerii NUI pentru fiscalizare . Formularul C801 impreuna cu documentele justificative se depun online in contul SPV al persoanei juridice ce va utiliza casa de marcat .
Ce documente trebuie sa contina dosarul pentru fiscalizarea unei case de marcat:
1.Actele de la vanzatorul casei de marcat:
- Factura si dovada platii (chitanta , chitanta POS , OP etc)
- P.V. de sigilare a caselor de marcat ;
- DECLARATIE pe propria raspundere – se va completa de client;
2.Actele firmei dumneavoastra :
Cererea de atribuire a numărului unic de identificare este însoţită de următoarele documente:
a) copia facturii si a documentului de plata care atesta achizitionarea aparatului de marcat electronic fiscal, copia contractului de vanzare-cumparare cu plata in rate sau, dupa caz, copia contractului de leasing financiar incheiat cu clauza expresa privind asumarea obligatiei partilor ca la expirarea contractului de leasing se transfera utilizatorului dreptul de proprietate asupra aparatului;
b) copia procesului-verbal de sigilare a memoriei fiscale si a aparatului de marcat electronic fiscal;
c) declaratia pe propria raspundere a utilizatorului privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal sau, după caz, declaraţia privind desfăşurarea activităţii în regim ambulant ori în regim de taxi. Verificarea existenţei punctului de lucru înregistrat la oficiul registrului comerţului se face de către organul fiscal care soluţionează cererea de atribuire a numărului unic de identificare, prin solicitarea de informaţii, prin serviciul ONRC – Recom ONLINE;
d) declaratia pe propria raspundere a utilizatorului privind numarul de inmatriculare al autovehiculului pe care se va instala aparatul de marcat electronic fiscal, insotita de copia autorizatiei taxi, in cazul activitatii de taximetrie
(fara declaratiile de la c si d)
-Copia contractului de comodat sau de inchiriere a autovehiculului, conform OPANAF 1612/2023
Documentele le puteti prezenta in original/copie la noi la sediu sau email : office@constalaris.ro
- Documentele pentru NUI (C801) se depun in S.P.V. cu semnatura electronica calificata a firmei (termen estimat -max.24ore) ce cumpara casa de marcat cu formularul C801 prin S.P.V. (https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/acasa/!ut/p/a1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOI9DD3MPIwsjLwsHF2dDBydLfxCLZyBAu7GQAWRQAUGOICjASH94fpR-JS4uxhDFeCxwks_Kj0nPwns3EjHvCRji3T9qKLUtNSi1CK90iKgcEZJSUGxlaqBqkF5ebleYl5iml5RvqoBNvUZ-cUl-hFIyvQLciMMskxzynwcFRUBQAKIqw!!/dl5/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/)
Folosind linkul urmator puteti consulta lista caselor de marcat comercializate de Constalaris
Documente atasate
























