sistem-pos-cu-casa-de-marcat

15 intrebari pe care o firma sa le adreseze unui distribuitor de case de marcat

Alegerea unui distribuitor de case de marcat in care sa poti avea incredere este una dintre principalele reguli dupa care sa te ghidezi in afacerea ta. Nu opta pentru unul la intamplare, ci analizeaza piata si stabileste cateva criterii de selectie de la inceput. Echipamentele fiscale profesionale comercializate, serviciile complete si atentia pe care o acorda nevoilor clientului sunt cateva dintre semnele care iti indica faptul ca esti pe drumul cel bun.

Distribuitorul trebuie sa fie autorizat sa vanda case de marcat electronice, altfel poti primi amenda daca aparatul fiscal achizitionat nu este avizat. Este important ca personalul firmei sa iti ofere consultanta in alegerea casei de marcat potrivite, dar si a accesoriilor compatibile. De asemenea, este indicat sa te informezi din timp daca vei primi asistenta personalizata in situatia in care apar dificultati pe parcurs.

Ca sa te asiguri ca nu omiti nicio informatie importanta, am realizat pentru tine o lista cu 15 intrebari pe care sa i le adresezi unui distribuitor de case de marcat. Intrebari la care a raspuns si echipa noastra si speram sa fim alegerea ta pentru o colaborare de lunga durata.

Intrebari pentru un distribuitor de case de marcat si raspunsurile Constalaris

1. Va ocupati si de intocmirea si depunerea dosarului pentru obtinerea NUI in vederea fiscalizarii?

Echipa Constalaris va intocmeste arhiva si formularul C801 (in baza contractului de service), iar acesta se depune numai online de persoana abilitata de la firma dvs. cu SPV.

2. Cum se transmit datele la serverele ANAF?

Casa de marcat trebuie sa fie conectata la internet prin WiFi, iar datele se transmit automat la emiterea raportului zilnic: casa tipareste si un mesaj in acest sens.

3. Cat ma costa sau exista abonament de date pentru a transmite la ANAF datele?

Casele de marcat comercializate de Constalaris nu necesita abonament de date dedicate intrucat se conecteaza prin WiFi sau LAN la retele de internet deja existente.

4. Daca nu se transmit datele la emiterea raportului Z, ce trebuie sa fac?

Nu este nicio problema. Casa de marcat va incerca sa se conecteze si sa transmita datele la fiecare 30 minute, dar de aceasta data nu va tipari un bon care sa ateste acest lucru. Singurul lucru important este ca aparatul de marcat fiscal sa fie conectat la internet si va face automat transmisia.

5. Achizitionarea de consumabile, piese de schimb, accesorii sau role de hartie cum se realizeaza?

Toate se furnizeaza de catre Constalaris.

6. Cine se ocupa de extragerea fisierelor XML in cazul in care se solicita de firma de contabilitate?

Extragerea fisierelor XML se face de catre utilizatorul casei de marcat. Detalii despre aceasta procedura va ofera echipa noastra in etapa de instruire initiala, la fiscalizare.

7. Se poate face reinstruirea personalului dupa instruirea initiala?

Reinstruirea personalului este inclusa in pretul contractului de service – 1 instruire/luna.

8. Revizia anuala este cuprinsa in contractul de service sau se plateste separat?

Revizia anuala este inclusa in pretul contractului de service.

9. Garantie nelimitata, avand in vedere ca orice produs necesita la un moment dat reparatii, costul pieselor de schimb de cine este suportat?

Toate aceste consturi sunt suportate de Constalaris, insa exceptie fac urmatoarele: contactul cu focul, contactul cu apa si socurile mecanice.

10. Eventuala adaugare de articole suplimentare se face contra cost?

In baza contractului de service va programam casa de marcat, iar pentru baze mari de date o facem gratuit cu conditia sa primim datele in format Excel.

11. O eventuala modificare a cotelor TVA se va realiza contra cost?

Modificarea cotelor TVA este inclusa in costul contractului de service.

12. Dar modificarea datei si a orei? Intra in costul contractului de service? La momentul acesta modificarea orei se face de doua ori pe an.

Si aceasta modificare este inclusa in costul contractului de service.

13. Daca schimb punctul de lucru, numarul de inmatriculare sau sediul firmei fara a schimba CUI (CIF), ce se face?

Se intocmeste formularul F4105 si se depune online, iar casa de marcat se refiscalizeaza gratuit de maxim 16 ori in baza contractului de service.

14. Asistenta telefonica in caz de nevoie – cum si in ce perioada orara/saptamanala se poate face?

In zilele lucratoare, de luni pana vineri, in intervalul orar 9-17. Dar raspundem si in restul timpului la telefon sau pe mail la ore decente.

15. Cum se rezolva problemele de orice natura cu casa de marcat?

Majoritatea problemelor se rezolva telefonic sau prin email, dar daca nu se poate astfel, atunci se realizeaza la sediul Constalaris intrucat necesita depanare in service-ul nostru.

Un distribuitor de case de marcat care se concentreaza pe nevoile clientului si incearca sa gaseasca alternative merita toata increderea ta. Echipa Constalaris este specializata in solutii fiscale complete hardware si software pentru orice tip de magazin sau restaurant.

Garantam functionarea optima a oricarui magazin.

COS DE CUMPARATURI

close
Call Now ButtonContacteaza-ne