office@constalaris.ro 031.805.54.32 Contact
Aboneaza-te la newsletter!
Fii la curent cu cele mai noi produse si cele mai bune oferte !

Obligativitatea unui contract de service pentru casa de marcat

In cele ce urmeaza va raspundem la intrebarea legata de necesitatea incheierii unui contract de service

Una din marile probleme ale comerciantilor care au achizitionat o casa de marcat este legata de incheierea contractului de service. Este sau nu este obligatoriu sa inchei un contract de service?

Conform normei metodologice din 18.04.2003 republicata, la art. 107, alin.4 este mentionat urmatorul lucru “refuzul expres sau tacit al utilizatorului de a incheia contracte de service pentru perioada de postgarantie echivaleaza cu renuntarea voluntara la utilizarea acelui aparat de marcat electronic fiscal si adoptarea deciziei de a achizitiona un alt tip de aparat.”

Ce inseamna asta?
Daca nu aveti contract de service incheiat in perioada de postgarantie cu o firma autorizata, trebuie sa va cumparati o alta casa de marcat.

Este important de amintit o alta prevedere a normei metodologice, art.107, alin.5 “In cazul in care organele de specialitate constata neutilizarea aparatului de marcat electronic fiscal ca urmare a defectarii si nerepunerii in functiune a acestuia datorita inexistentei unui contract valabil de service, vor aplica agentului economic in cauza amenda contraventionala si vor suspenda activitatea unitatii pana la achizitionarea si instalarea unui alt aparat."

Prin urmare, contractul de service este obligatoriu in perioada de post-garantie. In perioada de garantie un contract de service poate fi foarte folositor utilizatorului avand consultanta telefonica si interventii la punctul de lucru si scutindu-l de drumuri pana la firma de service.

Pentru mai multe detalii, va rugam nu ezitati sa ne contactati.


Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Politica noastra de Cookies.