office@constalaris.ro 031.805.54.32 Contact
Aboneaza-te la newsletter!
Fii la curent cu cele mai noi produse si cele mai bune oferte !

Acte necesare dosar fiscalizare case de marcat

Intocmirea dosarului in vederea obtinerii numarului de ordine de la DGFP

Dupa achiziţionarea unei case de marcat trebuie sa depuneţi un dosar la Direcţia Generala a Finanţelor Publice (DGFP) de judeţ, respectiv a Municipiului Bucureşti, in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru.

Ce documente trebuie sa contina dosarul pentru fiscalizarea unei case de marcat:

Actele firmei dumneavoastra:

  1. COPIE CUI
  2. COPIE CIF (PTTVA)
  3. COPIE CERTIFICAT CONSTATATOR
  4. COPIE REZOLUTIE
  5. COPIE MENTIUNI (DACA EXISTA)
  6. COPIE ACT CONSTITUTIV / STATUT
  7. COPIE DOVADA SPATIU - PT PUNCT DE LUCRU SAU SEDIU ( DACA ESTE COMERT AMBULANT, TREBUIE SA FIE LA ADRESA SEDIULUI)
  8. COPIE CI ADMINISTRATOR
  9. STAMPILA

Actele de la distribuitorul casei de marcat:

  1. CERERE TIP + O COPIEA CERERII ·
  2. DECLARATIE
  3. FACTURA SI CHITANTA (SAU OP DUPA CAZ)
  4. AVIZ DISTRIBUTIE ·P.V. DE SIGILARE
  5. CERTIFICAT DE GARANTIE COMERT AMBULANT - CODURI CAEN : 4789 4781 4782 4799


Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Politica noastra de Cookies.